ml> طراحی راهبردهای جدید کمیته X برای میر حسین - شورستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طراحی راهبردهای جدید کمیته X برای میر حسین - شورستان

طراحی راهبردهای جدید کمیته X برای میر حسین

سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 1:41 عصر

برنامه های خنده دار= بخوانید جک(1)

ستاد امید فردا

 

از کلیه کارشناسان ، مدیران و  برنامه ریزان کشور درخواست می گردد . بشکل کاملا بی طرفانه محتوای برنامه های اعلام شده توسط آقای میر حسین موسوی را مطالعه نموده و خود قضاوت نمایند که در صورت مدیریت احتمالی ایشان، کشور در آینده چه می شود(مطالب عینا از بولتن آقای موسوی آورده شده است ) .

 

v    سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصادی میرحسن موسوی:

51 برنامه اقتصادی که تمامی بخش ها اعم از صنعت،کشاورزی، خدمات، تجارت، قوانین گمرکی، بانک‌ها، نظام بیمه، بورس، نفت و قوانین اقتصادی را در بر می‌گیرد، از اولویت اجرایی برنامه‌های میرحسین است.

برخی از اظهارات و برنامه‌های میر حسین در بخش اقتصاد:

1-  استفاده از نظر 1000 متخصص و صاحب نظر اقتصادی در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات(مگر قبلا نبود و یا اینها خارجکی هستند).

2-    اقتصاد جنگ همانند دوران جنگ پایان یافته است(تا افکار عوض نشود ، همه چیز شعار است).

3-  یکی از مهترین برنامه‌های اقتصادی دولت پیوستن به (سازمان تجارت جهانی) است. در این راه نیز حاضر به شنیدن و گرفتن راهنمایی و توصیه تمامی صاحب نظران اقتصادی هستیم(برادر جان پیوستن به این سازمان اقدام بزرگی نیست که دولت های دیگر قادر به انجام آن نبوده باشند . تو را به اسمت قسم دست از عوام فریبی بردار و باآبروی خودت و نام سیدی که در اول نامت است بازی نکن).

4-  بانک مرکزی باید استقلال پیدا کند و به تدریج از هیات دولت خارج شود. عدم استقلال این بانک نتیجه آن وضعیت کنونی است که نظر اشخاص (آن هم کارشناسی نشده) تعیین کننده سیاستهای مهم بانکی و مالی کشور است(دوران آقای دکتر نوربخش مرحوم را یادتان است . نحوه خروج پول از بعضی حسابها نیز که یادتان نرفته . اگر متوجه نشدید در جلسات بعد بیشر می نویسم).

5-  برای خروج از اقتصاد تک محصولی راهی جزء تنش زدایی، اعتماد سازی و ارتباط با نظام‌های مالی اقتصادی و سیاسی جهان حاضر وجود ندارد(نه به قیمت باج دهی پشت پرده و دم از پیروزی زدن در داخل کشور. سید، به اندازی حاجی خرج کردی، مشهدی هم نشدی).

6-  در صورت پیروزی در انتخابات، برنامه پنجم را از مجلس برمی‌گردانم، و اصلاحاتی متناسب با وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز در آن ایجاد خواهم کرد(خدا خیرت دهد برنامه هنوز به مجلس نرفته).

7-  برنامه‌ای کارآمد است که شفافیت در عملکرد، نظارت پذیری، کوچک شدن حجم دولت و جهت گیری طرح های عمرانی که باعث کاهش جدی تصدی دولت در بخش اقتصادی می‌گردد همراه باخود داشته باشد(مطمئنی که فقط شعار نمیدی).

8-  تصحیح قوانین تجاری و مالیاتی و حمایت از بخش صنعت جهت امکان توسعه، صادرات و بهبود روند موجود(این یکی خوبه).

9-  تصحیح قوانین بیمه کارگری و کارمندی جهت حمایت از دو بخش نیروی انسانی و کارفرما(به مشاوران عزیزت بگو سازمان تامین اجتماعی ناکارآمدتر از این حرفها است که بتونی تکونش بدی . بعدا می فهمی چه می گفتم).

10-توسعه بخش غیر فعال کارخانه‌ها و رساندن مراکز تولیدی به حداکثر بهره وری(آقا بس کن. بابا بس کن . سید بس کن).

11-حمایت از بخش کشاورزی در قبال سرمازدگی و آفت های متداول با ارائه بیمه مناسب و حمایت همه جانبه از کشاورزان(وجود دارد).

12-تضمین خرید محصولات زراعی براساس تعیین میزان مصرف توسط موسسات تشکیل شده در این حوزه(آقا به دین به مذهب وجود دارد . حرف نو برن) .

آقا زحمت کشیدند ، شما را به خدا،  این موارد را  می‌توان بعنوان برنامه  قلمداد کرد. آیا بیشتر شبیه جک نیست . بقیه را خودتان نقد کنید

v    سیاست خارجی:

یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت میر حسین، تصحیح فضای تصنعی بوجود آمده در سیاست خارجی به دلیل موضع گیری‌ها و عملکرد افراطی دولت کنونی است.آنچه اجرای آن در اولویت برنامه های سیاست خارجی میر حسین قرار دارد:

1-  خروح کشور از بحران موجود در فضای سیاست خارجی با بکارگیری تمامی امکانات، نیروها و متخصصین اهل فن و سیاست.

2-  ایجاد ارتباط کارآمد با سایر کشورهای جهان جهت حفظ منافع ملی و استفاده از همه توان برای حل مشکلات داخلی و بین المللی ایران(آقا شعاری نده که نتونی عمل کنی. از این حرفها زیاد زده شده).

3-  جهان به منزله یک دهکده جهانی است و باید با تغییرات جهانی همراه شد و نظام مدیریت جهان امروز را پذیرفت و با آن حرکت کرد.

4-  مهمترین تلاش ما در موقعیت کنونی در عرصه جهانی اعتمادسازی و تصحیح فضای تصنعی بدلیل موضع گیری افراطی دولت کنونی است. و می بایست از تمام ظرفیتهای کشورهای جهان در جهت پیشبرد منافع ملی خود استفاده کرد.

5-  سیاست خارجی کنونی دولت ایران که از سر ناپختگی و ماجراجویی‌ ایجاد می‌شود برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی است و تنها چیزی که در آن نادیده گرفته شده منافع ملی است.

6-  درمورد فلسطین استراتژی نظام از سالها قبل بر اساس یک منطق پذیرفته شده جهانی بوده است و آن تعیین سرنوشت فلسطین به دست ساکنین خود فلسطین اما بعضی‌ها برای فریب افکار عمومی پا را فراتر گذاشته و اتفاق سوئیس را به بار آوردند.

خدا وکیلی با این هجفیات می شود دروازه دولاب را اداره کرد چه رسد به یک کشور ؟

v          سیاست فرهنگی

یکی دیگر از برنامه‌هایارائه شده دولت انتخابی میر حسین، 15 سیاست فرهنگی کلان جهت تغییر در عرصه فرهنگ، هنر مطبوعات، سینما، تئاتر، شعر و موسیقی است.

1-  کشور بدون هنر، تئاتر، سینما و نقاشی یعنی گورستان و آنهایی که با نظارت های بی‌حد و حصر خود بر فرهنگ، رسانه و سینما دم از توسعه فرهنگی می‌زنند باید بدانند عاقبت این کارجز بازگشت به عقب و تحجر چیزی به همراه نخواهد داشت.

2-  تاسیس مدیریت شرایط (عدم قرنطینه فرهنگی) و تبدیل تهدیدهای بخش فرهنگ به فرصتها جهت شکوفایی و بهره‌وری(شما متوجه شدید که مفهوم عبارت تاسیس مدیریت شرایط یعنی چه؟؟؟)

3-    حذف سانسور و سانسورزدگی از بدنه وزارت ارشاد که در وضعیت کنونی اوضاع نابسامی ایجاد کرده است.

4-  جلوگیری از تقسیم بندی افراد به عنوان شهروند درجه یک و دو، اصلاح ساختار اجتماعی برای استفاده مساوی همگان از امکانات.

5-  جامعه‌ای می‌تواند درعرصه‌های اقتصاد، سیاست و فرهنگ موفق باشد که همه گروه‌ها و سلیقه‌ها دارای تریبون اظهار نظر باشند و مطبوعات مستقل در کشور وجود داشته باشد.

6-  توسعه مطبوعات در زمینه‌های مختلف به صورت تخصصی (اقتصاد، سیاست و فرهنگ، سینما، تئاتر، شعر و موسیقی)(واقعا می زاری دیگه؟؟؟؟ ).

برنامه ساسی مانکن آقای کروبی ، بعنوان یک اقدام فرهنگی(با امتیاز منفی ) از این برنامه ها امتیاز بیشتری می گیرد.

v    زنان و جامعه

از مهمترین برنامه میر حسین در بخش اصلاح قوانین اجتماعی، رفع تبعیض جنسیتی در همه عرصه‌ها از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع و همچنین حمایت از حقوق شهروندی است. در این بخش 16 برنامه کلان توسط دولت میر حسین ارائه شده است.

1-  زنان ما متاسفانه وضعیت خوبی ندارند بالاخص در این چند ساله اخیر با تدوین لایحه‌ها عجیب و بر ضد زن به نظر می‌آید بعضی ها به جای پیشرفت، عدالت و تساوی حقوق زن و مرد به دنبال عقب گرد و بازگشت به گذشته‌اند(نشنیدم گفتی آقای مهاجرانی چیکار کرد؟ چی ؟ آقای  کی بود که ؟..... ).

2-    امکان حضور جدی زنان (نه به شکل کلیشه‌ای) بلکه به شکل واقعی و تاثیر گذار در عرصه‌ فرهنگی اجتماعی و سیاسی.

3-  ارائه لوایح موثر در جهت حرکت به سوی تساوی حقوق زن و مرد در عرصه قضایی، سرپرستی خانوار، حقوق خانواده و فعالیت‌های اجتماعی بانوان.

4-    تصحیح قوانین در جهت تک همسری و ترویج آن در جامعه.

خانم ها خودتان قضاوت کنید ، آیا با این برنامه می توان وضع را بهتر نمود ؟ لطفا تاریخ را بیشتر بخوانید

نکته‌ای که می تواند موجب تسریع این روند گردد، سوابق علمی، اجتماعی و سیاسی همسر میرحسین. خانم زهرا رهنورد است چرا که ایشان یکی از پیشگامان و فعالان عرصه حقوق شهروندی و تساوی حقوق زن و مرد در کشور است. حضور ایشان در کنار میرحسین می‌تواند برای اولین بار در کشور این امکان را ایجاد کند که همسر رئیس جمهور، خود به عنوان یک فعال و مدافع حقوق زنان در جامعه بصورت مستقل فعالیت کند(ادعای محمدرضا شاه در خصوص فرح پهلوی  ) و از حقوق دختران و بانوان در عرصه قضایی، اجتماعی، فرهنگی و حضور فعال در عرصه قانون گذاری و سیاست دفاع نماید.

 

شما را به خدا می سپاریم . اندکی اندیشه، همیشه لازم است

 


نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]



طراحی راهبردهای جدید کمیته X برای میر حسین - شورستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن به دنبال موس