ml> شایعه!! - شورستان
شایعه!! - شورستان

شایعه!!

سه شنبه 88 خرداد 19 ساعت 1:41 عصر

شایعات(1)- امید فردا

 

v    تامین منابع مالی انتخاباتی میرحسین موسوی :

برخی از منابع غیررسمی خبر از تامین بخشی از منابع تبلیغاتی موسوی توسط شیوخ حاشیه خلیج فارس می دهند و در عوض خواستار معاملات آتی بر سه محور حفظ امنیت آنها توسط ایران، اخذ امتیاز از پارس جنوبی و معامله بر جزایر سه گانه می باشند(پناه بر خدا).

 

v    نظر سنجی ها :

در روند نظر سنجی ها، گویا مهمترین سوالی که مردم از پرسشگران میدانی می پرسیدند این بود که میر حسین موسوی چگونه نخست وزیر شد؟ بررسی های بعمل آمده متاسفانه نشان دهنده شایعاتی چند در این حوزه است ؟ شما نیز می توانید تحقیق کنید.

 

v    عواقب ائتلاف :

برخی از منابع غیر رسمی به نقل از جلسات خاص دوستداران مباحث کلان کشور (شما بخوانید به نقل از روشنفکران و دانشگاهیان) نقل قول می کنند که در صورت موفقیت احتمالی و هر چند ضعیف موسوی  ، کشور دچار ملوک الطوایفی اداری و قومی می شود چرا که تنوع سهم خواهی های صورت پذیرفته،بی شباهت به  نوعی تقسم غنایم جنگی نبوده و امکان مدیریت یکپارچه را از بین می برد.

 

v    ساسی مانکن در تهران :

شایعه شده آقای کروبی ساسی مانکن را جهت اجرای برنامه به ستاد خود آورده و بزودی ایشان برنامه هایی خاص برای مخاطبین اجرا می کند.

 

v    وساطت رضایی :

در نهایت مشخص نشد که چرا آقای رضایی چندین نوبت از میرحسن موسوی در نزد حضرت امام وساطت کردند؟ شایعات زیادی در این بین مطرح می شود که بازگو کردن آنها به هیچ وجه مناسب آقای موسوی و دوره انتخابات نخواهد بود.

 

شایعه است ؟؟؟ گوش نکنید؟؟؟

 

 


نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]



شایعه!! - شورستان

متن به دنبال موس