ml> خرداد 1388 - شورستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرداد 1388 - شورستان

در پی مطرح شدن برخی ادعاها و اتهامات در روزهای اخیر مبنی بر برخی ابهامات در مسائل مالی ستاد انتخاباتی مهندس موسوی سایت طرفداران مردمی میرحسین ؛ انتخاب 10 تصمیم گرفت تا با انجام گفتگویی با باقر بهزادیان نژاد رییس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی یک بار برای همیشه به این ابهامات و اتهامات پاسخ دهد.
 قابل توجه اینکه آقای بهزادیان نژاد با توجه به کثرت فعالیتهای ستاد مهندس و مشغله کاری فراوان پاسخگوی سوالات تلفنی خبرنگار انتخاب 10 بود. متن این گفتگو را باهم می خوانیم:
آقای بهزادیان نژاد وضعیت انتخابات را چگونه می بینید؟
وضعیت انتخابات بسیار امیدوار کننده است به حمدالله وضعیت مهندس موسوی روزبه روز بهتر می شود . موج فزاینده اجتماعی که در انتظارش بودیم شروع شده و اگر وضع در همین حالت امروز باقی بماند 100 در صد ما پیروز انتخابات هستیم. از سوی دیگر رقیب اصلی نیز در انفعال کامل به سر می برد و احتمال موج سازی آنها بسیارکم شده است.
در بین افکار عمومی و برخی رسانه ها بعضا ابهاماتی پیرامون منابع ملی ستاد مهندس هست.مثلا اینکه این هزینه ها از کجا تامین می شود. یکبار برای همیشه به این موارد پاسخ دهید؟
ببینید! عمده هزینه ستاد مردمی است.
آیا احزاب و گروههایی که حامی هستند کمک مالی هم می کنند میزان آن چقدر است؟
میزان کل این کمک ها را دقیقا در ذهن ندارم اما به 10 میلیارد تومان نمی رسد
در خبرها امده بود که گویا بیشتر از این رقم هاست؟
نه این اخبار کذب است هزینه ها به 10 میلیارد هم نمی رسد.
در برخی اخبار که منتشر شده امده بود که آقای جاسبی هم کمک هایی داشته؟
بله
می شود میزان آن را ذکر کنید؟
دقیقا یادم نیست ولی کمتراز 2 میلیارد تومان بود.
آقای جاسبی این پول را از کدام محل تامین کرده؟
نمی دانم از کجا تامین شده اما ایشان حامی میرحسین هستند و ما به منابع مالی حامیان کاری نداریم.
شایعه 5 هزار لپ تاپ اهدایی آقای جاسبی چیست؟
این هم در قالب همان کمک های ایشان هستند که البته رقم آن کمتر از 5000 است.
فرزندان آقای هاشمی چطور . ایشان در چه سطحی فعال هستند؟
فرزندان ایشان هم در ستاد فعال هستندو کمک مالی هم می کنند. خب ! بالاخره آنها هم فکر مهندس هستند البته کمک مالی شان خیلی زیاد نیست بیشتر امکانات لجستیکی ستادها را تامین می کنند.
گفته می شود جامعه بهاییت هم از میرحسین حمایت کرده؟
بالاخره انها هم گروهی هستند و حق اظهار نظر هم دارند
به نظر می رسد جبهه ای از جریانات مختلف اعم از لیبرال و ملی گرا و بعضا برخی دشمنان نظام در حمایت از میرحسین شکل گرفته؟
ببینید من اسم جبهه روی ان نمی گذارم گروههای مختلفی هستند ولی جبهه نیستند. بالاخره گروههای مختلف حمایت می کنند و ما این حمایتها را رد نمی کنیم.
بعضی معتقدند روشهای تبلیغاتی شما پوپولیستی است؟ یعنی از همان روشهای احمدی نژاد استفاده می کنید؟
بالاخره این روش تبلیغاتی در دنیا مرسوم است هرجا لازم باشد منعی برای استفاده وجود ندارد.
آیا استفاده از رنگ سبز معنای استفاده ابزاری از باورهای مردم نیست؟
نه خیر بالاخره سبز یک نماد است..نماد سیادت میرحسین و راه سبزی است که ما در پیش داریم.
مخالفین در برخی رسانه هایشان بارها ادعا کرده اند که این رنگ سبز زمینه برای انقلاب رنگین است؟
ممکن است حرکات ما نتایج و تغییرات بنیادین داشته باشد اما هرگز اسمش انقلاب رنگین نیست.
مخالفین مهندس موسوی مدعی اند که ایشان به همه گروههای مخالف احمدی نژاد وعده داده و به نوعی شرکت سهامی در دولت آینده اش راه انداخته؟
باید توجه داشت چیزی که باعث شد این اتفاق بیفتد احسای خطری بود که همه منتقداندولت داشتند ما هم می دانستیم که تنها نمی توانیم کاری بکنیم ناگزیر از تشکیل یک جبهه از منتقدین بودیم و هرکس در این جبهه کاری خواهد کرد که البته منافاتی با روشهای دموکراتیک ندارد.
به عنوان اخرین سوال اخیرا برخی مدعی شده اند که در دوره نخست وزیری میرحسین رقم بالایی به جنبشهای آزادیبخش کمک می شده . آیا درست است؟
البته این سیاست نظام بود همان موقع هم مهندس موسوی موافق این حرکات نبود که البته باید طبق سیاست نظام حرکت می کردند.

---------------------------------------------------

قضاوت با شما!(متن مصاحبه خودشون با خودشون برای توجیه بعضی از چیزها!!!)


نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]


نامه سرگشاده علی مطهری به کروبی

چهارشنبه 88 خرداد 13 ساعت 1:30 عصر

به گزارش ایرنا متن نامه سرگشاده علی مطهری خطاب به حجت‌الاسلام کروبی به شرح ذیل است:

با اهدای سلام، مستند تبلیغاتی جناب عالی را ملاحظه کردم و متأسف شدم. نشانه‌های غربزدگی و خودباختگی در مقابل فرهنگ غربی در آن موج می‌زد. ظاهراً مصمم هستید که به هر قیمت، ولو انکار احکام مسلم اسلام آرای بخشی از جامعه را به سوی خود جلب کنید. انکار حکم مسلم تعدد زوجات با این بیان که با اجرای آن در ایران مخالفم، حاکی از بی‌اطلاعی شما از فلسفه این حکم است. شما را ارجاع می‌دهم به کتاب "نظام حقوق زن در اسلام " اثر شهید آیت‌الله مطهری. تعدد زوجات از حقوق زن و یکی از افتخارات اسلام است.

دنیای غرب که این قانون را رد می‌کند چه چیزی جز فساد و فحشاء در جای آن قرار داده است؟ و شما که این حکم اسلام را انکار می‌کنید چه راهی را برای حل معضل زنان بدون شوهر پیشنهاد می‌کنید. معمولاً در اجتماعات بشری به دلیل تلفات بیشتر مردان و مقاومت بیشتر زنان در مقابل بیماری، تعداد زنان آماده ازدواج از تعداد مردان آماده ازدواج بیشتر است و انکار قانون تعدد زوجات به معنی محروم کردن تعدادی از زنان از حق داشتن شوهر است. البته بدیهی است که تک همسری طبیعی‌ترین شکل ازدواج است و هر مردی صلاحیت ازدواج مجدد را ندارد و شرایطی لازم است، از جمله درک درست از فلسفه این حکم و اینکه این قانون تنها راه حل یک معضل اجتماعی است.

نشانه دیگر غربزدگی در مستند تبلیغاتی شما مطرح شدن مسئله حجاب اختیاری است، بدون آنکه پاسخ درستی به آن داده شود. آیا در رژیم شاه غیر از این بود که حجاب، اختیاری بود؟ در آن رژیم مرز بی‌حجابی به کجا منتهی شد؟ آیا غیر از این است که در سالهای آخر رژیم پهلوی برخی زنان در کنار دریا با لباس زیر تردد می‌کردند و در شمال تهران نیز نیمه عریانی بیداد می‌کرد به طوری که به اعتراف برخی اروپائیان شمال تهران از اروپا نیز پیش افتاده بود؟

آیا شما معتقد به وظیفه دولت اسلامی در ارتقای اخلاق و فضائل مردم نیستید و دولت را فقط مسئول تأمین آب و نان مردم می‌دانید، آنچنان که سکولارها می‌اندیشند؟ آیا شما این اجماع فقها را که امر به معروف و نهی از منکر آنجا که مستلزم اعمال قانون باشد وظیفه دولت اسلامی است قبول ندارید؟ به علاوه، مگر اکنون درباره پوشش اسلامی اعمال زوری در کار است؟ آیا از این آزادتر هم برای یک نظام اسلامی امکان دارد؟ اگر ایرادی هست، در جهت مقابل است که چرا نظارتی بر پوشش اسلامی زنان و مردان نیست و چرا دولت نهم با طرح ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه بارها مخالفت و کارشکنی نموده و زحمات کارکنان نیروی انتظامی را کم اثر کرده است و اگر نقصی در کار آنها هست درصدد رفع آن برنیامده است؟ در واقع دولت نهم با بی‌تفاوتی نسبت به مسائل مربوط به عفاف جامعه و آزادی دادن بیش از حد در این حوزه، ضمن اینکه مورد انتقاد اقشار متدین جامعه واقع شده، افرادی مانند شما را که تحت تأثیر فرهنگ غربی هستید خلع سلاح کرده است، چرا که دولت نهم در این حوزه‌ها گاهی از دولت اصلاحات نیز پیشی گرفته است.

انتظار ما از شما این بود که در مستند خود از انحطاط وضع پوشش اسلامی در دوازده سال اخیر سخن می‌راندید و طرح خود را برای حل این مشکل ارائه می‌نمودید.

مسئله دیگر در مستند شما این بود: آیا مبارزه با آمریکا در حالی که شکم بخشی از جامعه ما گرسنه است درست است؟ و شما هم جواب درستی ندادید. آیا ما باید مردم را آرمانگرا بخواهیم یا به گونه‌ای که ایده‌آل‌شان سیر شدن خود باشد هر چند برادران مسلمان یا همنوعشان تحت شدیدترین ظلمها باشند؟ البته سیر کردن شکم گرسنگان جامعه وظیفه اول هر دولتی است ولی هنر یک دولت اسلامی این است که میان آرمانگرایی و واقع‌گرایی تعادل ایجاد کند و هیچ کدام را به بهانه دیگری تعطیل نکند. جالب است که دفاع از حقوق مردم در برنامه مستند شما توسط آقای کرباسچی مطرح شد که خود در زمان تصدی شهرداری تهران حقوق مردم را پایمال می‌کرد به طوری که آثار آن هنوز باقی است و شاید تا قرنها باقی باشد. ترافیک سنگین امروز شمال تهران بیشتر ناشی از برج‌سازیهای بی‌رویه و غیرکارشناسی در کوچه پس کوچه‌ها و خیابانهای شمال تهران در آن دوره سیاه است با این منطق که پول بده هر چند طبقه که می‌خواهی بساز، در نتیجه در کوچه‌های شش‌متری و هشت‌متری ساختمانهای پنج طبقه و هفت طبقه سربرآورد و بسیاری از باغها تبدیل به برجهای بیست طبقه و سی طبقه شد و امروز در شمال تهران اساساً نمی‌شود حرکت کرد.

نشانه دیگر غربزدگی در برنامه مستند شما این بود که شعارتان که تغییر باشد با کلمه لاتین(change) بر روی تریبون و لباس هواداران شما نوشته شده بود، در حالی که التزام به عدم استفاده از کلمات لاتین باید مورد تأکید یک رئیس جمهور باشد.

به هرحال انتظار از شما چیز دیگری بود. امیدوارم پس از انتخابات در یک فضای آرام در مبانی فکری خود تجدید نظر اساسی بفرمایید و پیشنهاد می‌کنم برخی آثار اسلامی به ویژه آثار امام خمینی و استاد مطهری را بار دیگر مطالعه فرمایید.

با تقدیم احترام

علی مطهری


نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]


پیشنهاد نیم میلیاردى موسوى به تاکسى داران

چهارشنبه 88 خرداد 13 ساعت 1:26 عصر
به گزارش بولتن نیوز :
اخیراً از سوى ستاد میرحسین موسوى کاندیداى وابسته به جریان دوم خرداد پیشنهاد 500 میلیون تومانى به یک شرکت تاکسیرانى خصوصى جهت تبلیغات داده شده که مورد قبول مسؤولان این شرکت واقع نشده است.
اخیراً از سوى ستاد میرحسین موسوى کاندیداى وابسته به جریان دوم خرداد پیشنهاد 500 میلیون تومانى به یک شرکت تاکسیرانى خصوصى جهت تبلیغات داده شده که مورد قبول مسؤولان این شرکت واقع نشده است.
محمدتقى مهدیخانى، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت تاکسى بیسیم تهران در گفت وگو با «جوان» ضمن اعلام خبر فوق گفت: چندى پیش از جانب ستاد آقاى موسوى پیشنهاد 500 میلیون تومانى براى انجام تبلیغات میدانى بر روى13 هزار تاکسى تحت پوشش این شرکت داده شد.
وى افزود: تیم تبلیغاتى ستاد مذکور خواستار بستن پارچه سبز به آنتن تاکسى ها و چسباندن عکس کاندیداى آنها بر روى شیشه ماشین ها بودند.
مهدیخانى در عین حال افزود: قرار است همایش بزرگ تاکسى داران این شرکت با حضور دکتر احمدى نژاد هفته آینده در تهران برگزار شود. گفتنى است بحث منابع مالى ستاد میرحسین موسوى از جمله مسائلى است که در روزهاى اخیر مورد پرسش افکار عمومى و رسانه ها قرار گرفته است و تاکنون پاسخ مناسبى به آن داده نشده است..
از آنجا که میرحسین موسوى درابتداى تبلیغات انتخاباتى مدعى شده بود که ستادش کاملاً مردمى است و هزینه تبلیغاتى آنچنانى نخواهد داشت و هر شهروند یک ستاد خواهد بود، این سؤال در اذهان عمومى نقش بسته که واقعاً هزینه هاى میلیاردى این ستاد از کجا تامین مى شود؟

نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]


سعید عسگر فعال ستاد موسوی در شهر ری

چهارشنبه 88 خرداد 13 ساعت 1:22 عصر
به گزارش سحرنیوز :
ضارب سعید حجاریان در ستاد میرحسین موسوی در شهرری فعال است!
سعید عسگر که اسفند 78 سعید حجاریان را از ناحیه صورت مورد هدف گلوله قرار داده بود، در ستاد موسوی در شهرری مشغول فعالیت است.
سعید حجاریان که از او به عنوان مغز متفکر اصلاحات یاد می‌شود پس از ترور در اقدامی تبلیغاتی ضارب خود را بخشید!
ضارب حجاریان به همراه پدرش که از دوم خردادی‌های شهرری است در این ستاد واقع در سه راه تقی‌آباد شهرری فعالیت می‌کنند.

نوشته شده توسط : منتظر قائم

نظرات دیگران [ نظر]



خرداد 1388 - شورستان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن به دنبال موس